Krcat inbox nije baš plodno tlo za još jednu obavijest koja nam opet nešto nudi.
Zato je newsletter vrijedan onoliko koliko i vijest koju donosi.
Kako do klika na SUBSCRIBE?
Kada šaljete newsletter, želite mahnuti postojećim klijentima, osvojiti nove kupce, zadržati feel-good vibes o vašem brendu.
Kako biste postigli sve to u samo jednom newsletteru, hajdemo ga raščlaniti na slojeve i svakom sloju dati neodoljivi touch.
Newsletter i osobnost brenda
Naš copywriting obojen je nijansama koje ocrtavaju osobnost vašeg brenda. Svaka newsletter kampanja donijet će onaj poznati osjećaj čak i kada stalni klijenti samo scrollaju sadržaj da skeniraju što ima novo kod vas.
Jasna poruka je ključ svakog dobrog copywritinga koji nesmetano dopire do korisnika. I naslovi i predmet newslettera direktno se obraćaju čitateljima i govore im koju novost ili ponudu donosite danas.
Zajedno možemo osmisliti učinkovitu strategiju za vaše kampanje kako bi svako novo pisamce u inboxu vaših korisnika imalo jasnu svrhu koja će privući njihovu pažnju.
Kada posvetite pažnju umijeću pisanja newslettera, sljedeći korak je neizbježan.
Subscribe.