Krcat inbox nije baš plodno tlo za još jednu obavijest koja nam opet nešto nudi.
Zato je newsletter vrijedan onoliko koliko i vijest koju donosi.

 

Kako do klika na SUBSCRIBE?

Kada šaljete newsletter, želite mahnuti postojećim klijentima, osvojiti nove kupce, zadržati feel-good vibes o vašem brendu.

Kako biste postigli sve to u samo jednom newsletteru, hajdemo ga raščlaniti na slojeve i svakom sloju dati neodoljivi touch.

 

Newsletter i osobnost brenda

Naš copywriting obojen je nijansama koje ocrtavaju osobnost vašeg brenda. Svaka newsletter kampanja donijet će onaj poznati osjećaj čak i kada stalni klijenti samo scrollaju sadržaj da skeniraju što ima novo kod vas.

Jasna poruka je ključ svakog dobrog copywritinga koji nesmetano dopire do korisnika. I naslovi i predmet newslettera direktno se obraćaju čitateljima i govore im koju novost ili ponudu donosite danas.

Zajedno možemo osmisliti učinkovitu strategiju za vaše kampanje kako bi svako novo pisamce u inboxu vaših korisnika imalo jasnu svrhu koja će privući njihovu pažnju.

Kada posvetite pažnju umijeću pisanja newslettera, sljedeći korak je neizbježan.

Subscribe.

Kontaktirajte nas

Javi se, ponekad nas nazovi, da nas trebaš sto put nam ponovi.
Natrag na Copywriting