Na web stranici tvrtke pisali ste o vašem poslovanju. Landing stranica (poznata i kao odredišna stranica) je samostalna web stranica koja ima određenu svrhu u određenom trenutku vaše marketinške kampanje. Znatiželjni korisnik prizemljio je na vašu odredišnu stranicu klikom u mailu, oglasu ili možda skeniranjem QR koda na tiskanom promo materijalu.

Svrha odredišne stranice je da tog znatiželjnog posjetitelja pretvori u kupca.

 

Kako ostvariti konverzije pomoću landing stranice?

Cilj landing stranice je da potakne posjetitelje da izvrše neku radnju, naprimjer kupovina proizvoda ili ispunjavanje prijavnog obrasca. Svrha ovih stranica je i prikupljanje podataka o korisnicima kojima ćemo zauzvrat nešto ponuditi — promo kod ili možda neki zanimljiv materijal za download.

Ovaj vrijedan alat može biti dio vaših marketinških kampanja ako se mudro koristi. Vodit ćemo vas u procesu izrade optimalne landing stranice koja ne opterećuje korisnika suvišnim informacijama. Ono što želite je jasna namjena stranice i poziv na akciju koji će korisniku olakšati odluku da izvrši željenu radnju.

Secret ingredient?

Konverzijski copywriting koji će neodoljivo opisati predmet želje na vašoj landing stranici.

Kontaktirajte nas

Javi se, ponekad nas nazovi, da nas trebaš sto put nam ponovi.
Natrag na Copywriting