Na web stranici tvrtke pisali ste o vašem poslovanju. Landing stranica (poznata i kao odredišna stranica) je samostalna web stranica koja ima određenu svrhu u određenom trenutku vaše marketinške kampanje. Znatiželjni korisnik prizemljio je na vašu odredišnu stranicu klikom u mailu, oglasu ili možda skeniranjem QR koda na tiskanom promo materijalu.
Svrha odredišne stranice je da tog znatiželjnog posjetitelja pretvori u kupca.
Kako ostvariti konverzije pomoću landing stranice?
Cilj landing stranice je da potakne posjetitelje da izvrše neku radnju, naprimjer kupovina proizvoda ili ispunjavanje prijavnog obrasca. Svrha ovih stranica je i prikupljanje podataka o korisnicima kojima ćemo zauzvrat nešto ponuditi — promo kod ili možda neki zanimljiv materijal za download.
Ovaj vrijedan alat može biti dio vaših marketinških kampanja ako se mudro koristi. Vodit ćemo vas u procesu izrade optimalne landing stranice koja ne opterećuje korisnika suvišnim informacijama. Ono što želite je jasna namjena stranice i poziv na akciju koji će korisniku olakšati odluku da izvrši željenu radnju.
Secret ingredient?
Konverzijski copywriting koji će neodoljivo opisati predmet želje na vašoj landing stranici.