Imali ste briljantnu ideju, vrijedno izgradili tvrtku, razvili ste game-changing proizvode, usluga koju nudite je jedinstvena, korisnici su zaljubljeni u vaš brend. Ili ste jednostavno samo jako dobri u tome što radite. Cool, recite to svima.
Što nama znači business to business copywriting?
To znači da ste nam ukazali povjerenje da svoje poslovanje koje ste strpljivo gradili predstavite u najboljem svjetlu drugim stručnjacima kako bi oni prepoznali vašu vrijednost i odlučili se za suradnju s vama.
Ovako mi radimo B2B copywriting.
Mind the gap.
Upoznajte vašu konkurenciju i sa zanimanjem analizirajte što rade. Uočite praznine na tržištu i pretvorite nedostatke u svoju prednost.
Postavite ciljeve.
Što želite postići? Povećati svijest o vašem brendu ili online vidljivost, istaknuti se kao stručnjak u svojoj niši, lansirati novi proizvod, predstaviti se na tržištu. Kada imamo mapu i putokaze, lako je kreirati strategiju za vaše sadržaje.
Budite pouzdani.
Dosljedno prenosite poruke o tome što vas čini drugačijima i boljima od drugih.
Budite autentični.
Vi znate da ste jedinstveni. Pokažite to i drugima kroz profesionalno napisane sadržaje koji jasno prenose vrijednosti vašeg brenda.
Organski izgradite vjernu publiku.
Poruke o svom poslovanju komunicirajte kroz više kanala, ali zadržite konzistentnost. Ciljana publika lakše će se povezati s vašim brendom ako poznatim glasom javljate novosti i aktualnosti o vašoj tvrtki. Konzistentan copywriting pomoći će vam da od leadova i mogućih korisnika izgradite čvrstu bazu klijenata koji će njegovati dugoročan odnos s vašim brendom.