Korisnici su zasipani prodajnim porukama pa će oglas s praznom pričom lako nestati u ponoru krcatom online sadržaja koji su hvatali klikove.
Uz prodajni copy koji vješto ističe vrijednost onoga što prodajete doprijet ćete do kupca i pomoći mu da se odluči za vaš proizvod.
Kako se oglašavati? Lako, uz dobar copy za oglase.
Copywriting za oglase i oglašavanje je prodajni copywriting koji ima za cilj privući pažnju korisnika, potaknuti ih da djeluju i odluče se na kupovinu.
Kako nastaje copywriting za oglase?
U kraćoj formi copywritinga za oglase kreirat ćemo savršen oglas koji bez suvišnih riječi kaže sve što kupac treba znati da se zaljubi u vaš proizvod i vaš brend. Idealna forma za kratke online oglase.
U duljoj formi copywritinga za oglašavanje s užitkom ćemo se raspisati o benefitima vaših proizvoda i usluga i dodati neodoljiv CTA negdje na putu. Ovaj tip oglašavanja možemo odlično iskoristiti u vašim e-mail i newsletter kampanjama.
Da zaključimo, ako imate dobar copy, moguće je napisati oglas koji vam ne ide na živce.