Znači, želite nešto prodati, a ne zvučati poput prodavača? Izazov prihvaćen.
Misija: copy koji konvertira
Konverzisjki copywriting pomoći će vam da privučete pažnju korisnika, pobudite interes za vaše proizvode i potaknete korisnika na djelovanje, odnosno kupovinu. Copy koji konvertira ima jasan cilj — pretvoriti potencijalnog klijenta u kupca i vjernog klijenta.
Kako ćemo to učiniti?
Pokažite razumijevanje za vašu publiku i problem koji ih muči pa im ispričajte kako će vaš proizvod riješiti njihov problem. Opišite u čemu su vaš proizvodi ili usluge bolji i posebniji i kako će učiniti njihov život ljepšim ili jednostavnijim. Budite odvažni i recite zašto je vaš brend jedinstven i zašto se žele povezati s njim. E, to se zove konverzijski copywriting.
Poruka koju odašiljete vašoj publici ne govori da imate najbolji proizvod niti nagovara na kupovinu. Poruka koju šaljete govori da razumijete što korisnici trebaju ili priželjkuju, a vi ste pouzdan brend koji im može dostaviti idealno rješenje.