E-mail kampanje su dobro poznata metoda kojom možete redovito obavještavati korisnike o novostima i ponudama vašeg brenda.
No, pripazite. Pretjerano salesy e-mailove će i računalo i čovjek glatko odbaciti kao spam. Evo kako ćemo vam pomoći da izbjegnete početničke greške u copywritingu za e-mail kampanje.
E-mail kampanje koje prate user journey
Zupčanici koji pokreću (dobre) e-mail kampanje su moćan copywriting i identificiranje potreba korisnika koji su u različitim fazama upoznavanja vašeg brenda.
Moćan copywriting za e-mailove donijet će vam jako fora subject line kojem će biti teško odoljeti, a možda izmamimo i pokoji smiješak. Nastavljamo sa starim dobrim konverzijskim copywritingom koji jasnim jezikom, ali s privlačnim prizvukom, opisuje određeni proizvod ili uslugu. S CTA microcopy tekstom i click triggerom koji pozivaju na klik završavamo još jedan uspješan e-mail u vašoj marketinškoj kampanji.
Osvijestite gdje se nalaze vaši korisnici na svom korisničkom putovanju kako bismo ih ciljanim copywritingom potaknuli da se što bolje upoznaju s vašim brendom. Tako naprimjer first-time useri tek otkrivaju vaš brend i trebate ih osvojiti. Ali korisnici koji se vraćaju ponovno kupiti vaš proizvod očekuju novu razinu informacija koje će ih zadržati.
Ako želite povećati prihode i broj novih kupaca, potaknite njihovu znatiželju originalnim, zanimljivim i iskrenim prodajnim e-mailovima.