Korisnici uglavnom prilično brzo donose odluku sviđa li im se vaš proizvod ili ne.
To najčešće znači da imate svega nekoliko sekundi da privučete pažnju korisnika i potaknete ih na djelovanje.
Što je UX pisanje ili pisanje za pozitivno korisničko iskustvo?
UX pisanje ima za cilj pomoći korisnicima da se jednostavno snalaze u vašem digitalnom proizvodu, da ga zavole, i da im pruži pozitivno korisničko iskustvo.
Jasne poruke na ekranu omogućuju brzo i lako izvršavanje neke radnje pa se korisnici ne osjećaju izgubljeno koristeći aplikaciju, kupujući u online trgovini ili pretražujući web stranicu. Razumljiva poruka čini razliku između zadovoljnog i frustriranog krajnjeg korisnika.
Svaka poruka na sučelju vaše stranice, aplikacije, webshopa je prilika za direktnu komunikaciju s vašim korisnicima:
- Call-to-action (CTA)
- Poruke o pogrešci
- Poruke o uspješnoj prijavi
- Prazne stranice — za vrijeme downloada naprimjer (empty state)
- Pop-up prozori
- Infografike
- Navigacija
- Naslovi
- Natpisi uz slike
- … Svaki tekst box koji će se pojaviti na ekranu i obratiti vašim korisnicima.
Vještina UX pisca leži u tome da interakciju s ekranom učini humanom kako bi se korisnici osjećali ugodno koristeći vašu aplikaciju ili pretražujući vaš web.
Najkraće rečeno, UX pisanje stvara feel-good vibru u interakciji sa strojem.