Korisnici uglavnom prilično brzo donose odluku sviđa li im se vaš proizvod ili ne.
To najčešće znači da imate svega nekoliko sekundi da privučete pažnju korisnika i potaknete ih na djelovanje.

 

Što je UX pisanje ili pisanje za pozitivno korisničko iskustvo?

UX pisanje ima za cilj pomoći korisnicima da se jednostavno snalaze u vašem digitalnom proizvodu, da ga zavole, i da im pruži pozitivno korisničko iskustvo.

Jasne poruke na ekranu omogućuju brzo i lako izvršavanje neke radnje pa se korisnici ne osjećaju izgubljeno koristeći aplikaciju, kupujući u online trgovini ili pretražujući web stranicu. Razumljiva poruka čini razliku između zadovoljnog i frustriranog krajnjeg korisnika.

Svaka poruka na sučelju vaše stranice, aplikacije, webshopa je prilika za direktnu komunikaciju s vašim korisnicima:

  • Call-to-action (CTA)
  • Poruke o pogrešci
  • Poruke o uspješnoj prijavi
  • Prazne stranice — za vrijeme downloada naprimjer (empty state)
  • Pop-up prozori
  • Infografike
  • Navigacija
  • Naslovi
  • Natpisi uz slike
  • … Svaki tekst box koji će se pojaviti na ekranu i obratiti vašim korisnicima.


Vještina UX pisca leži u tome da interakciju s ekranom učini humanom kako bi se korisnici osjećali ugodno koristeći vašu aplikaciju ili pretražujući vaš web.

Najkraće rečeno, UX pisanje stvara feel-good vibru u interakciji sa strojem.

Kontaktirajte nas

Javi se, ponekad nas nazovi, da nas trebaš sto put nam ponovi.