Dojadili su vam neujednačeni i user-unfriendly sadržaji na vašem webu ili u vašoj aplikaciji?
Imamo rješenje za vas, zove se content style guide.
Kako content sytle guide poboljšava stil pisanja?
Kada gradite autentičan brend, želite da glas i osobnost brenda izviru iz svakog naslova, opisa, CTA mikro-teksta u vašim sadržajima.
Content style guide pomoći će piscima sadržaja da u copy unesu ono nešto što vaš brend čini prepoznatljivim. I ono najvažnije — da zadrže konzistentnost u svim tekstovima i porukama.
Koje se sve smjernice mogu naći u vodiču za dobar stil pisanja?
- Glas, ton, vrijednosti i osobnost brenda
Evo, uzmimo jedan primjer.
Odvažno ste odlučili biti odvažni. Ponosni ste na ono što radite i sigurni ste u svoj know-how.
Ako to samopouzdanje zrači iz svakog teksta za svaki copy, na dobrom ste putu.
- Savjeti i trikovi za pisanje
– Opišite benefite vaših proizvoda s kojima se čitatelji mogu poistovjetiti.
– Kako koristiti pozitivne fraze za postizanje pozitivnog učinka kod čitatelja?
– Editirajte vlastite tekstova i izbacite filler words koje kvare dobar copy.
- Gramatika i pravopis
Pobrinite se da su vaši tekstovi napisani gramatički i pravopisno ispravno.
Obratite pažnju i na konzistentnost u pisanju pojmova, kratica, popisa, iznosa, valuta,…
- Inkluzivan jezik
Odredite smjernice pisanja kojima ćete postići da se svatko osjeća uključen i prihvaćen.
- Do & Don’t
Slobodno usmjerite pisce sadržaja dajući im popis pojmova koje je poželjno koristiti kao i onih koje trebaju izbjegavati. Uputite ih na koji način se trebaju obraćati vašim korisnicima — prijateljski ili službeno. Uputite ih kako koristiti primarne ključne riječi i kako istražiti sekundarne ključne riječi.
Javite nam se ako upravo tražite najbolji stil pisanja za vaš brend.