Dojadili su vam neujednačeni i user-unfriendly sadržaji na vašem webu ili u vašoj aplikaciji?

Imamo rješenje za vas, zove se content style guide.

 

Kako content sytle guide poboljšava stil pisanja?

Kada gradite autentičan brend, želite da glas i osobnost brenda izviru iz svakog naslova, opisa, CTA mikro-teksta u vašim sadržajima.

Content style guide pomoći će piscima sadržaja da u copy unesu ono nešto što vaš brend čini prepoznatljivim. I ono najvažnije — da zadrže konzistentnost u svim tekstovima i porukama.

Koje se sve smjernice mogu naći u vodiču za dobar stil pisanja?

  • Glas, ton, vrijednosti i osobnost brenda

Evo, uzmimo jedan primjer.
Odvažno ste odlučili biti odvažni. Ponosni ste na ono što radite i sigurni ste u svoj know-how.
Ako to samopouzdanje zrači iz svakog teksta za svaki copy, na dobrom ste putu.

  • Savjeti i trikovi za pisanje

– Opišite benefite vaših proizvoda s kojima se čitatelji mogu poistovjetiti.
– Kako koristiti pozitivne fraze za postizanje pozitivnog učinka kod čitatelja?
– Editirajte vlastite tekstova i izbacite filler words koje kvare dobar copy.

  • Gramatika i pravopis

Pobrinite se da su vaši tekstovi napisani gramatički i pravopisno ispravno.
Obratite pažnju i na konzistentnost u pisanju pojmova, kratica, popisa, iznosa, valuta,…

  • Inkluzivan jezik

Odredite smjernice pisanja kojima ćete postići da se svatko osjeća uključen i prihvaćen.

  • Do & Don’t

Slobodno usmjerite pisce sadržaja dajući im popis pojmova koje je poželjno koristiti kao i onih koje trebaju izbjegavati. Uputite ih na koji način se trebaju obraćati vašim korisnicima — prijateljski ili službeno. Uputite ih kako koristiti primarne ključne riječi i kako istražiti sekundarne ključne riječi.

Javite nam se ako upravo tražite najbolji stil pisanja za vaš brend.

Kontaktirajte nas

Javi se, ponekad nas nazovi, da nas trebaš sto put nam ponovi.