Iza tekstova koji konzistentno odražavaju ton i vrijednosti brenda i privlače korisnike poput zova sirena stoji dobra content strategija.
Što je uopće content strategija?
Content strategija je redovito kreiranje i objavljivanje kvalitetnog, vrijednog i dosljednog sadržaja s ciljem stvaranja dugoročnog odnosa s postojećim klijentima i privlačenja novih klijenata.
Kada će mom brendu zatrebati content strategija?
Svaki trenutak je dobar trenutak za izradu content strategije.
Jasno definirane smjernice o tome kako najbolje predstaviti poslovanje svojoj publici koristan su alat u različitim trenutcima razvijanja brenda.
Strategija za kreiranje poruka brenda kojima komuniciramo s korisnicima pokazat će se korisnom:
- brendovima u nastajanju
- tvrtkama u procesu rebrendiranja
- tvrtkama s uhodanim rastom koje žele održati konzistentnost brenda
- i naravno, svima koji žele podići svijest o svom brendu.
Gledate li katkad u vaš web, online trgovinu ili možda zadnji post s uzdignutom obrvom, nervozno se češkajući po bradi i razmišljate kako vam sve to izgleda malo nabacano i improvizirano? Ako je odgovor da, na dobrom ste putu da osmislite bolju strategiju za prenošenje poruka o vašem brendu svima koji čitaju o vama.
A mi možemo biti vaš vodič i mastermind za izradu strategije pisanja sadržaja koji donose mjerljive i učinkovite rezultate. Let’s get rolling.