Iza tekstova koji konzistentno odražavaju ton i vrijednosti brenda i privlače korisnike poput zova sirena stoji dobra content strategija.

Što je uopće content strategija?

Content strategija je redovito kreiranje i objavljivanje kvalitetnog, vrijednog i dosljednog sadržaja s ciljem stvaranja dugoročnog odnosa s postojećim klijentima i privlačenja novih klijenata.

 

Kada će mom brendu zatrebati content strategija?

Svaki trenutak je dobar trenutak za izradu content strategije.

Jasno definirane smjernice o tome kako najbolje predstaviti poslovanje svojoj publici koristan su alat u različitim trenutcima razvijanja brenda.

Strategija za kreiranje poruka brenda kojima komuniciramo s korisnicima pokazat će se korisnom:

  • brendovima u nastajanju
  • tvrtkama u procesu rebrendiranja
  • tvrtkama s uhodanim rastom koje žele održati konzistentnost brenda
  • i naravno, svima koji žele podići svijest o svom brendu.

Gledate li katkad u vaš web, online trgovinu ili možda zadnji post s uzdignutom obrvom, nervozno se češkajući po bradi i razmišljate kako vam sve to izgleda malo nabacano i improvizirano? Ako je odgovor da, na dobrom ste putu da osmislite bolju strategiju za prenošenje poruka o vašem brendu svima koji čitaju o vama.

A mi možemo biti vaš vodič i mastermind za izradu strategije pisanja sadržaja koji donose mjerljive i učinkovite rezultate. Let’s get rolling.

Kontaktirajte nas

Javi se, ponekad nas nazovi, da nas trebaš sto put nam ponovi.