Termin: 27. i 28. listopada 2025.
Lokacija: BIZkoshnica, Jabukovac 37, Zagreb
Trajanje: od 17:00 do 21:00
Cijena: 250€
Prijava: hey@wordcrumbs.hr
O Storytelling radionici
Nakon niza uspješnih copywriting radionica i velikog interesa polaznica i polaznika sada organiziramo i Storytelling radionicu.
Koncept i ove radionice predviđa rad s malom grupom polaznika i vođene praktične zadatke pisanja, no ovoga puta s fokusom na tekstove duže forme – a odabrali smo blog i case study formate.
Blog smo odabrali zato što je to još uvijek vrlo važan marketinški alat kojim uz inteligentno i humano optimizirane sadržaje možete doprijeti do velikog broja korisnika i pokazati svoju stručnost.
Napisati dobar case study uvijek je izazovno zato što trebate sažeto prepričati svoje najvažnije projekte, a pritom ne nabrajati suhoparne činjenice koje možda neće doprijeti do šire publike.
Oba formata su korisna i važna, a zahtijevaju prilično dobre vještine storytellinga.
Upravo te vještine izbrusit ćemo na ovom workshopu i usput vam olakšati pisanje objava na društvenim mrežama, e-mail kampanja ili opisa proizvoda i usluga.
Osim toga, sigurno ćete uživati i u samom procesu kreativnog pisanja.
Program Storytelling radionice
1. Uvod, zaplet, rasplet – opening line, žmarci i napetost, happy end
- Kako napisati super cool uvodnu rečenicu.
- Kako nastaviti i napisati dobar tekst.
- Wrap up. Kako pronaći savršen završetak za svoj blog, post, e-mail, najavu događanja,…
2. Storytelling na društvenim mrežama
Istražujemo kako pričati autentične priče i probuditi zanimanje čitatelja, korisnika i followera.
Otkrivamo kako poznati brendovi pričaju priče na društvenim mrežama i u svojim uspješnim marketinškim kampanjama.
3. Metode storytellinga i kako ih koristiti
Učimo pisati koristeći metode storytellinga koje privlače, angažiraju i zadržavaju interes publike.
4. Praktičan zadatak pisanja No. 1: Blog
- SEO strategija ključnih pojmova (Taman onoliko koliko treba razmišljamo o AI algoritmima. Pišemo za HX – Human Experience i uživamo u pisanju.)
- Header koji ne izlazi glave
- Subheader koji drži korak
- Body tekst koji ne služi kao placeholder za količinu, nego donosi informaciju i zadržava pažnju.
- Metode copywritinga
- SEO copywriting
5. Praktičan zadatak pisanja No. 2: Case study
- Učimo jasno i informativno opisivati svoje projekte tako da nas razumiju i svi oni koji nemaju pojma što radimo. A ne samo tri usko specijalizirana stručnjaka.
- Igramo se s različitim formama case studyja – kratki i jasni, dugi (i još uvijek jasni), šaljivi, formalni (ali ne dosadni),…
- Učimo kako istaknuti ono najbolje u nekom projektu.
- Učimo kako se pohvaliti uspjesima – iskreno, samouvjereno i bez praznih priča. Samo rezultati, rad i stručnost.
- Metode copywritinga
- SEO copywriting
Kako izgledaju Word Crumbs radionice?
Ovako smo se proveli na prošlim copywriting radionicama, a i ovoga puta možemo obećati odličnu organizaciju, ugodan ambijent, poticajnu atmosferu i puno, puno pisanja:
Radionicu vodi…