Termini: 1., 2. i 3. prosinca 2025./ 6. i 13. prosinca 2025.
Online: Praktični zadaci na interaktivnom alatu Miro
Trajanje: 17:00 – 20:00 sati / 10:00 – 14:00 sati
Cijena: 250€
Prijava: hey@wordcrumbs.hr
Teme radionice
- Copywriting optimiziranih sadržaja
- Kreiranje content strategije
- Pisanje za dobro korisničko iskustvo
- Što sve prethodi pisanju i stvaranju dobrih online sadržaja?
Metode rada
- Praktične vježbe pisanja.
- Zajednički copywriting zadatci na kolaboracijskom alatu Miro. Pristup Miro platformi uračunat je u cijenu radionice.
- Prezentacija (Minimalno. Fokus je na vođenim hands-on zadatcima.).
Ciljevi radionice
- Polaznicima pružiti nova znanja i vještine koje će moći odmah primijeniti u svom radu.
- Učenje kroz razmjenu kreativnih ideja i praktične vježbe copywritinga.
- Učenje na stvarnim primjerima online sadržaja.
Program radionice
1. Brendovi i brendiranje
Copywriting je direktno povezan s brendom o kojem se piše. Naučit ćemo zašto je važno pisati za brendove konzistentnim tonom i glasom i kako jasno prenositi poruke o poslovanju, proizvodima i uslugama.
- Primjeri i praktične copywriting vježbe
2. Content strategija
Što prethodi copywritingu? Izrada content strategije je metoda koja pomaže u planiranju, kreiranju, redovitom objavljivanju kvalitetnih sadržaja i stvaranju dugoročnog odnosa s ciljanom publikom korisnika. Saznat ćemo kako primijeniti strategije izrade sadržaja i kako ih učinkovito iskoristiti za dobar copy.
- Primjeri i praktične copywriting vježbe
3. Metode copywritinga
Metode copywritinga koje pomažu kod kreiranja novih online sadržaja.
- Primjeri i praktične copywriting vježbe
4. UX pisanje za web stranice
Upoznat ćemo se s osnovnim elementima web stranice i pisati privlačan copy kojim želimo informirati i privući korisnike. Učimo pisati za dobro korisničko iskustvo.
- Primjeri i praktične copywriting vježbe
5. Upoznavanje sa SEO osnovama
Što je SEO i zašto su optimizirani tekstovi važni u copywritingu za online sadržaje? Pričamo o copywritingu optimiziranom za internetske tražilice i AI alate, ali pisanom za korisnike.
- Primjeri i praktične copywriting vježbe
6. Storytelling
Zašto je pričanje priča jedna od omiljenih metoda u pisanju marketinških sadržaja i kako ju možemo primijeniti na različite sadržaje — od bloga do testimoniala?
- Primjeri i praktične copywriting vježbe








