O Storytelling radionici

Nakon niza uspješnih copywriting radionica i velikog interesa polaznica i polaznika sada organiziramo i Storytelling radionicu.

Koncept i ove radionice predviđa rad s malom grupom polaznika i vođene praktične zadatke pisanja, no ovoga puta s fokusom na tekstove duže forme – a odabrali smo blog i case study formate.

Blog smo odabrali zato što je to još uvijek vrlo važan marketinški alat kojim uz inteligentno i humano optimizirane sadržaje možete doprijeti do velikog broja korisnika i pokazati svoju stručnost.

Napisati dobar case study uvijek je izazovno zato što trebate sažeto prepričati svoje najvažnije projekte, a pritom ne nabrajati suhoparne činjenice koje možda neće doprijeti do šire publike.

Oba formata su korisna i važna, a zahtijevaju prilično dobre vještine storytellinga.

Upravo te vještine izbrusit ćemo na ovom workshopu i usput vam olakšati pisanje objava na društvenim mrežama, e-mail kampanja ili opisa proizvoda i usluga.

Osim toga, sigurno ćete uživati i u samom procesu kreativnog pisanja.

Program Storytelling radionice

1. Uvod, zaplet, rasplet – opening line, žmarci i napetost, happy end
Razmišljamo i mozgamo kako ispričati jako dobru priču:
  • Kako napisati super cool uvodnu rečenicu.
  • Kako nastaviti i napisati dobar tekst.
  • Wrap up. Kako pronaći savršen završetak za svoj blog, post, e-mail, najavu događanja,…

2. Storytelling na društvenim mrežama

Istražujemo kako pričati autentične priče i probuditi zanimanje čitatelja, korisnika i followera.

Otkrivamo  kako poznati brendovi pričaju priče na društvenim mrežama i u svojim uspješnim marketinškim kampanjama.

3. Metode storytellinga i kako ih koristiti

Učimo pisati koristeći metode storytellinga koje privlače, angažiraju i zadržavaju interes publike.

4. Praktičan zadatak pisanja No. 1: Blog
  • SEO strategija ključnih pojmova (Taman onoliko koliko treba razmišljamo o AI algoritmima. Pišemo za HX – Human Experience i uživamo u pisanju.)
  • Header koji ne izlazi glave
  • Subheader koji drži korak
  • Body tekst koji ne služi kao placeholder za količinu, nego donosi informaciju i zadržava pažnju.
  • Metode copywritinga
  • SEO copywriting
5. Praktičan zadatak pisanja No. 2: Case study
  • Učimo jasno i informativno opisivati svoje projekte tako da nas razumiju i svi oni koji nemaju pojma što radimo. A ne samo tri usko specijalizirana stručnjaka.
  • Igramo se s različitim formama case studyja – kratki i jasni, dugi (i još uvijek jasni), šaljivi, formalni (ali ne dosadni),…
  • Učimo kako istaknuti ono najbolje u nekom projektu.
  • Učimo kako se pohvaliti uspjesima – iskreno, samouvjereno i bez praznih priča. Samo rezultati, rad i stručnost.
  • Metode copywritinga
  • SEO copywriting

Kako izgledaju Word Crumbs radionice?

Ovako smo se proveli na prošlim copywriting radionicama, a i ovoga puta možemo obećati odličnu organizaciju, ugodan ambijent, poticajnu atmosferu i puno, puno pisanja:

Radionicu vodi…

Word Crumbs copywriting radionica
Mihaela Klarić, copywriter i UX pisac (Content Design & UX Writing Course Certificate, allWomen Academy - Barcelona)